0653997039 info@pennut.nl

Positionering

Hoe positioneert jouw organisatie zich? Welke doelgroep heb je, waarop concurreer je en hoe pak je dat aan? Welke uitstraling past daarbij en wat moeten (potentiële) klanten ervaren wanneer ze met jouw organisatie in contact zijn? Stuk voor stuk zijn dit belangrijke vragen waar je wel een antwoord op moet hebben. Wij helpen je daarbij.

De positionering van jouw merk

De positionering van je merk bepaalt welke doelgroep je aanspreekt. De manier waarop jouw organisatie zich in de markt positioneert moet dus een overwogen en strategische keuze zijn. Want de belevingswereld van jouw ideale buyer persona moet wel aansluiten bij de ervaring die jij je klanten biedt.

Verschillende manieren om je bedrijf te positioneren

Er zijn verschillende manieren waarop je je organisatie kan positioneren. Prijs, bijvoorbeeld. Als je concureert op prijs moet je organisatie dat uitstralen. Luxe en exclusiviteit passen daar niet per se bij. Andersom geldt hetzelfde, want als je een exclusief merk wil neerzetten zal elke week een nieuwe actie met knalprijzen niet de beoogde doelgroep aanspreken.

Hulp nodig bij de positionering van jouw merk?

Het draait dus allemaal om de perceptie van jouw merk door de ogen van jouw doelgroep. Deze elementen moeten op elkaar aansluiten. En ze moeten weerklank vinden in alles wat je doet, zegt, schrijft en onderneemt. Wij helpen je hiermee. Graag zelfs. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Starten met positionering

7 + 6 =

Pennut

Lievensweg 32
6562 XN, Groesbeek

info@pennut.nl
+31 (0)653997039

KvK: 77939786

Volg ons

Volg ons en blijf op de hoogte van al onze ontwikkelingen. Dat doe je via Facebook, Instagram en Linkedin.