0653997039 info@pennut.nl

Marketingstrategie

Succes behaal je niet door maar wat te doen. Je moet weten wat je doel is. Waar je naar toe vaart: wat jouw stip op de horizon is. Daarom werken we op basis van een marketingstrategie: een doordachte werkwijze met kraakheldere KPI’s. Zo’n marketingstrategie werken we voor je uit.

Een stevige, onwrikbare basis

We besteden veel tijd aan de basis. Die moet goed staan: stevig en onwrikbaar. Want om te bepalen waar we naar toe gaan moeten we eerst weten waar we staan. Onderschat dit niet. Maar wees gerust, deze investering betaalt zich altijd terug op de lange termijn.

Monitoring en optimalisatie zijn een cruciaal onderdeel van elke strategie. Want het gaat vaak niet exact zoals we aanvankelijk voor ogen hadden. We krijgen nieuwe inzichten, leren de doelgroep beter kennen en eerdere aannames worden van tafel geveegd. Dat gebeurt nu eenmaal als je met menselijk gedrag werkt. En dat geeft niet. Zolang we maar op tijd bijsturen om onze doelstellingen niet uit het oog te verliezen.

100% authenticiteit

Een derde pijler van elke marketingstrategie is wat mij betreft authenticiteit. Wat we doen moet 100% authentiek zijn. Geen gekunstelde trucjes om meer bereik te krijgen of meer sales te genereren, daar hou ik niet van. En ik kan je verklappen dat je doelgroep er niet anders over denkt. Waar nodig schakelen we met de organisatie om draagvlak te creëren en te toetsen of de ideeën die we bedenken in harmonie is met de beleving op de werkvloer.

Wat je nodig hebt, niet wat je vraagt

De grootst mogelijke impact, daar gaan we voor. Maar wel op basis van jouw KPI’s. Want die marketingstrategieën zijn allemaal leuk en aardig, maar marketing is een tool: een middel om je bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Daarom kijk ik verder dan marketing an sich. Ik bepaal wat je nodig hebt, niet wat je vraagt. Op basis van jouw organisatiedoelstellingen bepaal ik welke marketingstrategie het beste bij je past.

Crossmediale marketingstrategie

Een goede marketingstrategie is altijd crossmediaal. Dat betekent dat we meerdere media inzetten die elkaar versterken. Social media en e-mailmarketing, bijvoorbeeld. En online en offline. Je aanwezigheid en je bereik worden er een stuk groter van.

Hiermee kunnen we je helpen

  • Customer journey mapping.
  • Marketing KPI’s.
  • Crossmediaal & marketing mix.
  • Reporting.
  • Analyse.
  • Marketing funnels.
  • Leadgeneratie.
  • Conversieoptimalisatie (CRO).

Hen hielpen we al met een marketingstrategie. Nu jou nog.

Laten we starten met jouw marketingstrategie

Het beste moment om te starten is altijd nu. Dus laten we starten. Dat kan al met een kort bericht. Wat er daarna gebeurt is altijd beter dan wat je nu hebt. Dus waar wacht je op? Laten we starten!

Starten met een marketingstrategie

12 + 14 =

Pennut

Lievensweg 32
6562 XN, Groesbeek

info@pennut.nl
+31 (0)653997039

KvK: 77939786

Volg ons

Volg ons en blijf op de hoogte van al onze ontwikkelingen. Dat doe je via Facebook, Instagram en Linkedin.