+31(0) 653997039 info@pennut.nl

WIJ VERTELLEN JOUW VERHAAL.

Wij geloven in de jonge ondernemers van vandaag die willen werken aan de dag van morgen. 

Wist je dat meer dan 65% van de Nederlandse start-ups het niet overleeft? Veel van deze ondernemers hadden oprechte, misschien wel wereldveranderende plannen. Misschien was één van die start-ups wel de nieuwe Nike, Facebook of Microsoft.

De mooiste verhalen

Toch lukt het in de meeste gevallen niet en dat komt in veel gevallen doordat de ondernemer zijn of haar gepassioneerde overtuiging niet kan vertalen naar een sterke positionering, een authentiek ondernemingsverhaal en een rendabele marketingstrategie. Gaandeweg verliezen ze hun passie in de waan van de dag en vergeten waarom ze zijn begonnen met ondernemen. Echter, het is juist deze overtuiging die een bedrijf bestaansrecht geeft. Deze mag dus nooit in gevaar komen want gepassioneerde ondernemers hebben de mooiste verhalen te vertellen.

Jouw unieke merk

Wij helpen jou met het vinden, vormen en vertellen van jouw unieke verhaal. Dat doen we in een periode van één jaar en tenminste vijf uur per maand met toegewijde branding- en marketingbegeleiding waarmee we de klanten vinden die bij jou passen. Een actieve en doordachte branding- en marketingstrategie dwingt je om na te denken over- en te werken aan datgene wat écht belangrijk is: jouw unieke merk. Samen vinden we antwoorden op vragen als ‘Wat doe je eigenlijk?‘ en ‘Waarom doe je dat dan?‘ En de belangrijke: ‘Wiens leven wil je veranderen?‘. Zeker in de pioniersfase van je organisatie is dit ontzettend belangrijk. Wij helpen je hierbij.

Één jaar lang, vijf uur per maand

In dit jaar leer je veel. Over jezelf, over je doelgroep en natuurlijk over branding en marketing. Je krijgt steeds betere inzichten over de mensen wiens leven je wilt veranderen en hoe je dat ook daadwerkelijk kan bereiken. Je leert waar ze van houden, waar ze naar zoeken en waar ze behoefte aan hebben. Al deze kennis koppelen we aan jouw eigen ambities waardoor vraag en aanbod bij elkaar komen.

 

WETEN HOE
HET
WERKT?

OF BEN JE NU AL OVERTUIGD?