Authenticiteit Als Ultiem Marketingmiddel

“Wij hebben écht aandacht voor onze klanten”. Ken je ‘m? En wat denk je dan, als je dit leest? Eerlijk zijn… Grote kans dat jij je belazerd voelt. Want heeft een organisatie niet altijd aandacht voor z’n klanten?

Gelukkig kan het anders. Het móet anders.

Introductieprogramma ‘Auhtenticiteit Als Ultiem Marketingmiddel’

Mensen hebben een natuurlijke bullshitmeter. Ze voelen over het algemeen feilloos aan of marketinguitingen gekunsteld of authentiek zijn, waarbij gekunstelde uitingen leiden tot wantrouwen en authentieke uitingen leiden tot vertrouwen.

Authenticiteit heeft een natuurlijke aantrekkingskracht die je met geen mogelijkheid kan fingeren. Tijdens het introductieprogramma ‘Authenticiteit Als Ultiem Marketingmiddel‘ leren we organisaties hoe ze hun eigen identiteit kunnen (h)erkennen én hoe ze dit kunnen gebruiken in hun marketinguitingen.

Wat je doet is kopieerbaar. Wie je bent niet.

De meeste merken zijn gewend om zichzelf vanuit de markt te bekijken en zich te spiegelen aan hun doelgroep. Ze kijken outside in en zijn imago gaan verwarren met identiteit. Maar in een wereld waar mensen marketing-moe zijn en snakken naar authenticiteit, is het tijd voor een andere filosofie. Want alleen authentieke merken prikken door de natuurlijke bullshitmeter van mensen heen en weten impact te maken.

Dit mag je verwachten

  1. We starten met een telefonische of digitale kennismaking. We leren elkaar beter kennen en formuleren vervolgstappen.
  2. Hierna volgt de ID Quick Scan: een dwarsdoorsnede van jouw organisatie waaruit we waardevolle inzichten destilleren over thema’s als merkpersoonlijkheid en interne waarden. Deze scan nemen we af met minimaal 2 en maximaal 5 mensen binnen jouw organisatie.
  3. Tijdens een 1,5 uur durende inspiratiesessie bij jou op locatie, nemen we de resultaten van de ID Quick Scan door.

Dit levert het op

  1. Praktische tips en advies over de waarde van authentieke merken en hoe jouw organisatie kan groeien door gewoon zichzelf te zijn.
  2. Inzicht in jouw organisatie-identiteit. Specifiek op het gebied van marketing maar de kennis is organisatiebreed toepasbaar.
  3. Richtlijnen die jouw marketinguitingen authentieker en daarmee sterker maken.

Investering 412,-

  • Telefonische of digitale kennismaking.
  • ID Quick scan, inclusief rapportage.
  • Inspiratiesessie 1,5 uur op locatie.
  • Inzicht in organisatie-identiteit.
  • Praktsche marketingtips en inspiratie over o.a. social media, e-mailmarketing en websitecontent.

De benoemde prijs is exclusief BTW en wordt vooraf gefactureerd. We hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Download hier onze algemene voorwaarden.