Een interview met Bart
‘Waarom doe je eigenlijk wat je doet?’ En ‘Waar word jij als ondernemer nu écht gelukkig van?’ Lastige vragen voor veel startende ondernemers. Maar wel belangrijk om te beantwoorden. En niet alleen als basis van je marketingstrategie. Branding en marketingspecialist Bart Balm van Pennut: “Als je voor jezelf écht duidelijk hebt waarom je doet wat je doet, word je nooit meer door de waan van de dag geregeerd.“
Startup Nijmegen
“Zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en passie. Drie eigenschappen waarover een startende ondernemer onvoorwaardelijk moet beschikken, wil hij of zij het op termijn ook redden. Als je die drie eigenschappen niet of onvoldoende hebt, is Startup Nijmegen bij uitstek de partij die je er aan kan helpen. Startup Nijmegen is in feite niet één partij, het is een netwerk dat uiteindelijk bestaat uit enige tientallen startende bedrijfjes en evenzoveel al (veel) langer bestaande partnerondernemingen, die deskundigheid inbrengen. Allemaal hebben ze het delen van kennis en samenwerken in de meest praktische zin hoog in het vaandel.“
Namens StartUp Nijmegen nam Els Hekkenberg van Bureau Letterdesk een interview af met Bart. Een leuk, goed verwoord interview.
Volledig interview lezen?
Nieuwsgierig naar het volledige artikel? Lees het hier, op de site van Startup Nijmegen. Wil je een keer met ‘m sparren? Laat het ons weten, dan vertelt hij je er alles over.
Auteur: Bart Balm
I’m a creative marketing professional with a soft spot for inbound marketing and brand marketing. I love to create promising concepts and nurture meaningful brands.
I’ve got many years of experience with content marketing, e-mail marketing, SEO, social media marketing and website optimization. But also with project management, business development. finance and operational management.
These past years I’ve worked as an independent commercial copywriter, set up a branding and marketing agency and founded an agency which helps start-ups understand and effectively use marketing. I’ve also started the Pennut Foundation with my wife, worked as a sr. content specialist for a bigger online marketing agency and consulted many more.